Sklep internetowy tophit24.pl, dostępny pod adresem tophit24.pl prowadzony jest przez firmę 

tophit24.pl

NIP 6511034049

ul.Wyglendy 1, 44-200 Rybnik

. Pełne dane teleadresowe dostępne są w sekcji Kontakt znajdującej się w naszym serwisie.

1. Sklep internetowy tophit24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę tophit24.pl poprzez e-mail lub telefonicznie.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie tophit24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych tophit24.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na życzenie naszych Klientów wystawiamy faktury VAT.

5. Klient wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez tophit24.pl oraz Ceneo SA, swoich danych osobowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.

6. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej zgodnie ze wskazaniem klienta. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy. Koszty dostaw są podane w zakładce dostawy.

7. Możliwe są następujące formy płatności:

– przelewem – Paczka jest przygotowywana i wysłana po otrzymaniu przez tophit24.pl całości kwoty wynikającej z transakcji na konto bankowe podane w sekcji Kontakt

8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu lub transakcji powyżej określonej kwoty, tophit24.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności.

9. Przybliżony czas realizacji zamówienia jest do 2 dni roboczych. Czas  informuje ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach skontaktujemy się z kupującym poprzez wiadomość e-mai, aby poinformować o przewidywanym opóźnieniul.

W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Przesyłki firmą kurierską dostarczane są na wskazany adres zazwyczaj w przeciągu 48h po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Nasz sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.

10. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

11. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać pod adres wskazany w zakładce Kontakt. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem ustalenia szczegółów.

12. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

13. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli w ciągu 10 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.

14. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu tophit24.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

17. Zespół sklepu tophit24.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 30 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie tophit24.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.